Alipay برنامه های پرداخت چین را با سرویس شیر و پرداخت ۱۰۰ میلیون کاربر هدایت می کند

[ad_1] Alipay ، بستر پرداخت موبایل تحت گروه ANT که جامعه Cashless را با کد QR خود به چین معرفی کرده است ، با جمع آوری ۱۰۰ میلیون کاربر برای سرویس شیر و پرداخت خود در سال اول راه اندازی خود ، این رهبری را بر عهده دارد. شرکت FinTech مستقر در Hangzhou با قابلیت
[ad_1]
Alipay ، بستر پرداخت موبایل تحت گروه ANT که جامعه Cashless را با کد QR خود به چین معرفی کرده است ، با جمع آوری ۱۰۰ میلیون کاربر برای سرویس شیر و پرداخت خود در سال اول راه اندازی خود ، این رهبری را بر عهده دارد.
شرکت FinTech مستقر در Hangzhou با قابلیت NFC “TAP!” سرویس ANT Group در بیانیه ای روز پنجشنبه گفت: خدمات پرداخت ۱۰۰ میلیون کاربر از زمان معرفی خدمات شیر و پرداخت خود در ۷ ژوئن ۲۰۲۴ ثبت نام کرده است و نقش خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات پیشرو پرداخت چین در بیانیه ای قرار داده است.
در بالای کد QR و عملکرد تشخیص چهره برای تسهیل پرداخت ، Alipay در ژوئن سال ۲۰۲۴ عملکرد شیر و پرداخت را در چین معرفی کرد و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با ضربه زدن به تلفن های هوشمند خود در پایانه های بازرگان یا برچسب های پرداخت ، تسویه حساب کنند. در حالی که این فناوری شبیه به ویزا و اپل پرداخت است ، محبوبیت آلیپای در چین به سرعت به عنوان یک روش جدید برای پرداخت در کشور بیش از یک میلیارد کاربر اینترنت گسترش یافته است.

به گفته گروه مورچه ، این سرویس در بیش از ۴۰۰ شهر سرزمین اصلی چین در دسترس است و از بیش از ۵،۰۰۰ مارک خرید از جمله Burger King و فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه FamilyMart پشتیبانی می کند.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰