Alibaba ، JD.com و Bytedance برای ۶۱۸ جشنواره خرید هفته آینده در میان جنگ قیمت آماده می شوند

[ad_1] هلدینگ گروه علی بابابا jd.com وت پیش بینیدوین در حال آماده سازی کمپین های خود برای ۶۱۸ ، دومین جشنواره بزرگ خرید آنلاین چین است ، زیرا بازیکنان اصلی تجارت الکترونیک در میان هزینه های ضعیف مصرف کننده ، برای جنگ در یک جنگ قیمت در سراسر کشور آماده می شوند. این سه شرکت
[ad_1]
این سه شرکت هرکدام اعلام کردند هفته آینده تخفیف هایی را برای این رویداد آغاز می کنند ، که اکنون هفته ها طول می کشد اما نام اصلی خود را در ۱۸ ژوئن حفظ می کند. Taobao و Tmall Group (TTG) ، واحد تجارت الکترونیکی داخلی Alibaba ، گفتند که اولین مرحله از فروش ۶۱۸ آن از سه شنبه عصر آغاز می شود و تا ۲۶ ماه مه با یک دوره پیش فروش سه روزه و به دنبال آن ۱۰ روز فروش مستقیم برگزار می شود. علی بابا صاحب پست صبح چین جنوبی است.
این رویداد که JD در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی ساده آغاز کرد ، به یکی از رویدادهای مهم فروش سالانه چین تبدیل شده است ، که می بیند بنگاه های تجارت الکترونیکی با تخفیف های شیب دار و یارانه ها رقابت می کنند.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰