تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 1:55
54 بازدید
کد خبر : 208669

۱۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار زکات فطره مردم گلستان را جمع‌آوری می‌کنند

۱۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار زکات فطره مردم گلستان را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش ایلنای گلستان،عیسی بابایی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با روش #۰۱۷*۸۸۷۷* فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند. وی با توجه به ساماندهی مراکز جمع آوری زکات فطریه در سطح استان تصریح کرد: مردم خیرو روزه دار گلستان ، از اهداء زکات فطریه

۱۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار زکات فطره مردم گلستان را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش ایلنای گلستان،عیسی بابایی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با روش #۰۱۷*۸۸۷۷* فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

وی با توجه به ساماندهی مراکز جمع آوری زکات فطریه در سطح استان تصریح کرد: مردم خیرو روزه دار گلستان ، از اهداء زکات فطریه خود به مراکز غیر مجازی که فاقد آرم و لوگوی تایید شده دبیرخانه شورای زکات می باشند ، خود داری نمایند.

بابایی تصریح کرد: این نهاد امسال با شماره کارت مجازی ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بابت فطریه عام ، شماره کارت مجازی ۰۵۹۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ بابت فطریه سادات ، شماره کارت مجازی ۰۲۹۷-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷  نزد بانک ملی آماده دریافت کفاره عمد وغیرعمد هم استانی های روزه دار است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ زکات فطره شهروندان صرف امور معیشتی اقشار محروم و مددجویان کمیته امداد با اولویت بیماران می‌شود گفت: از ساعات اولیه عید سعید فطر، پایگاه‌های کمیته امداد با بسیج همه امکانات و با حضور مؤثر میدانی، آماده دریافت زکات فطره روزه ‌داران هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن با توجه به لیست مددجویان تحت حمایت و نیازمندان مناطق مختلف این استان نسبت به هزینه کرد فطریه خیران و با رعایت احکام فقهی فطریه عام و سادات اقدام می‌شود.

وی گفت:سال گذشته هم استانی ها،۳۳میلیارد تومان زکات فطره و کفاره برای کمک به مستضعفان و نیازمندان پرداخت کردند که پیش بینی می شود در سال جاری بیش از ۴۲میلیارد تومان جمع آوری شود.

 

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.