تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:43
5 بازدید
کد خبر : 208881

نمونه های طراحی جلو و دوربین vivo X200 ظاهر می شوند

نمونه های طراحی جلو و دوربین vivo X200 ظاهر می شوند

سری vivo X200 در ۱۴ اکتبر در چین عرضه می شود و کمپین تیزر در حال گسترش است. جدیدترین موارد اضافه شده تصاویری از جلوی X200 در کنار X100 سال گذشته و همچنین چند نمونه دوربین از لنزهای اصلی و پریسکوپ است. آخرین تصاویر توسط مدیر محصول vivo، Han Boxiao ارائه شده است و ما

vivo X200 front design and camera samples emerge

سری vivo X200 در ۱۴ اکتبر در چین عرضه می شود و کمپین تیزر در حال گسترش است. جدیدترین موارد اضافه شده تصاویری از جلوی X200 در کنار X100 سال گذشته و همچنین چند نمونه دوربین از لنزهای اصلی و پریسکوپ است.

آخرین تصاویر توسط مدیر محصول vivo، Han Boxiao ارائه شده است و ما می توانیم تغییرات بزرگ طراحی را در مقایسه با X100 فعلی مشاهده کنیم. دستگاه آینده دارای یک قاب تخت با ظاهری آلومینیومی صیقلی است. صفحه نمایش انحنای خود را از دست داده است و همچنین با یک سوراخ تک سوراخ در جلو برای دوربین سلفی خود صاف است. همچنین می‌توانیم متوجه حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف پنل شویم.

نمونه های طراحی جلو و دوربین vivo X200 ظاهر می شوند
در مرحله بعدی یک جفت نمونه عکس از سنسور اصلی معادل ۲۳ میلی‌متری، که شایعه شده سونی IMX921 و ماژول پریسکوپ است که گفته می‌شود ۷۰ میلی‌متری سونی IMX882 است، قرار دارد. هر دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی هستند و می‌توانیم عکس دوم را که قابلیت‌های چشمگیر ماکرو تله فوتو را از لنز زوم پریسکوپ نشان می‌دهد، ببینیم.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.