تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 16:25
9 بازدید
کد خبر : 208879

ضخامت گلکسی S25، S25 Ultra سامسونگ توسط IceUniverse تایید شده است

ضخامت گلکسی S25، S25 Ultra سامسونگ توسط IceUniverse تایید شده است

سامسونگ در حال کار بر روی سری گلکسی اس ۲۵ است و امروز جزئیات مهم دیگری از گوشی های جدید یعنی ضخامت آنها را تایید کردیم. افشاگر معروف Ice Universe گمانه زنی های قبلی مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۵ ۷.۲ میلی متر ضخامت خواهد داشت، در حالی که گلکسی اس ۲۵ اولترا ۸.۲ میلی

Samsung Galaxy S25 vs Galaxy S25 Ultra vs iPhone 16 Pro Max

سامسونگ در حال کار بر روی سری گلکسی اس ۲۵ است و امروز جزئیات مهم دیگری از گوشی های جدید یعنی ضخامت آنها را تایید کردیم. افشاگر معروف Ice Universe گمانه زنی های قبلی مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۵ ۷.۲ میلی متر ضخامت خواهد داشت، در حالی که گلکسی اس ۲۵ اولترا ۸.۲ میلی متر خواهد بود را تایید کرد.

لنزهای دوربین S25 (و احتمالاً S25+) فقط ۱.۸ میلی متر از بدنه بیرون زده اند، در حالی که S25 Ultra 2.4 میلی متر ضخامت دارد. در مقایسه، آیفون ۱۶ پرو مکس از بالای لنز تا لبه قاب ۴.۳ میلی متر فاصله دارد.

بدنه ۷.۲ میلی متری گلکسی اس ۲۵ را به باریک ترین پرچمدار گلکسی اس در یک دهه اخیر تبدیل خواهد کرد. آخرین باری که ما چنین گوشی باریکی داشتیم گلکسی اس ۶ بود که در آوریل ۲۰۱۵ عرضه شد. بدنه ۸.۲ میلی متری Ultra نیز نقطه عطفی برای این سری است، حتی اگر فقط به فوریه ۲۰۲۰ بازگردد.

انتظار داریم گلکسی اس ۲۵ پلاس نیز بدنه ۷.۲ میلی متری داشته باشد که مطابق با ضخامت مشابه نسخه های وانیلی و پلاس در پنج سال گذشته است.

انتظار می رود سامسونگ در ماه ژانویه سری گلکسی S25 را عرضه کند. شایعات حاکی از آن است که Ultra همان دوربین های اصلی و تله فوتو را مانند مدل قبلی خود حفظ می کند و فقط دوربین فوق عریض را ارتقا می دهد.

این گوشی همچنین احتمالا تنها دستگاهی در خط تولید خواهد بود که به طور انحصاری از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده می کند، اما این ممکن است تغییر کند زیرا سال گذشته شایعات مشابهی در مورد سری S24 شنیدیم.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.