تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404 - 21:21
12 بازدید
کد خبر : 208941

صنعت EV چینی فن آوری مبادله باتری را در برابر شارژ فوق العاده سریع گودال می کند

صنعت EV چینی فن آوری مبادله باتری را در برابر شارژ فوق العاده سریع گودال می کند

[ad_1] تلاش های صنعت وسیله نقلیه الکتریکی چینی (EV) برای کاهش اضطراب مصرف کننده در مورد دامنه های رانندگی ، فناوری مبادله باتری را در برابر قابلیت های شارژ فوق العاده سریع سوق داده است ، حتی اگر هر دو در زمان برای رانندگان صرفه جویی کنند. دیویس ژانگ ، مدیر ارشد Suzhou Hazardtex ،

[ad_1]

تلاش های صنعت وسیله نقلیه الکتریکی چینی (EV) برای کاهش اضطراب مصرف کننده در مورد دامنه های رانندگی ، فناوری مبادله باتری را در برابر قابلیت های شارژ فوق العاده سریع سوق داده است ، حتی اگر هر دو در زمان برای رانندگان صرفه جویی کنند.

دیویس ژانگ ، مدیر ارشد Suzhou Hazardtex ، تأمین کننده باتری های تخصصی ، در مصاحبه ای گفت: “خودروسازان و مصرف کنندگان اکنون دو گزینه دارند که انتخاب می کنند کدام نوع EV را خریداری می کنند.” “هر یک از فناوری ها مزایا و معایب خاص خود را دارند ، اما آنها در مدت زمان طولانی همزیستی خواهند بود.”

مدل تعویض باتری به صاحبان EV اجازه می دهد تا یک بسته خرج شده را برای یک بار کاملاً شارژ در تنها ۱۰۰ ثانیه مبادله کنند. و فناوری شارژ سریع در پنج دقیقه وسیله نقلیه ۴۰۰ کیلومتری رانندگی را می دهد.

CATL قصد دارد امسال ۱۰۰۰ ایستگاه برای پشتیبانی از مبادله باتری در چین بسازد. در اواخر سال ۲۰۲۴ ، رابین زنگ یوکن ، بنیانگذار و رئیس این شرکت ، گفت که CATL سفارشات اشتراک را برای ۱۰۷.۵۰۰ باتری قابل تعویض خود با شکلات خود از بیش از ۳۰ شرکت تضمین کرده است.

NIO و CATL آخرین پیشنهادات محصول خود را در نمایشگاه تجاری خودرو شانگهای نشان دادند که روز جمعه به پایان رسید. اما آنها در حال چنگ زدن به آنها هستند دواد برای جذب بازدید کنندگان در این نمایش. بزرگترین سازنده EV در جهان-همچنین یک باتری ساز-وسایل نقلیه Han L و Tang L خود را که توسط Super E-Platform آن پشتیبانی می شود ، نشان داده است که قدرت شارژ اوج ۱۰۰۰ کیلووات (کیلو وات) یا ۱ مگاوات (MW) را ارائه می دهد. شرکت مستقر در شنژن ماه گذشته تحویل این دو مدل را آغاز کرد.

تعویض باتری این امکان را دارد که یک خریدار خودرو را به اندازه ۴۰ درصد از هزینه داشتن EV جدید – به مبلغ ۴۰،۰۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ یوان (۶،۸۷۶ دلار آمریکا) صرفه جویی کند – زیرا آنها می توانند باتری را از خودروسازان یا سایر شرکت ها اجاره کنند.

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.