تسلا با انتخاب خریداران برای مدلهای داخلی ارزان تر و دارای فناوری ، فروش بیشتری را در چین از دست می دهد

[ad_1] تحویل توسط تسلاکارخانه شانگهای در ماه آوریل سقوط کرد و یک ماه قبل از یک چرخش کوتاه مدت ، در آخرین نشانه وضعیت شدید خودروساز ایالات متحده در بزرگترین جهان ، معکوس کرد. وسیله نقلیه الکتریکی (EV) بازار براساس داده های منتشر شده توسط انجمن اتومبیل های مسافربری چین (CPCA) روز چهارشنبه ، Gigafactory
[ad_1]
براساس داده های منتشر شده توسط انجمن اتومبیل های مسافربری چین (CPCA) روز چهارشنبه ، Gigafactory 3 این شرکت ۵۸۴۵۹ مدل ۳ و وسایل نقلیه مدل Y را به مشتریان در سرزمین اصلی چین و خارج از کشور تحویل داد. تحویل ها از سال قبل ۶ درصد کاهش یافته است.
اریک هان ، مدیر ارشد Suolei ، یک شرکت مشورتی در شانگهای گفت: “امیدهای تسلا برای بازگشت مجدد در چین از زمان رقابت شدیدتر محو شده است.” “رقبای چینی آن ، بانکداری از مدل های جدید و استراتژی های تهاجمی قیمت گذاری ، مصرف کنندگان بیشتری را فریب داده است.”
تحویل های سه ماهه اول Gigafactory-شامل فروش به مشتریان محلی و صادرات-در طی سه سال به پایین ترین سطح رسید و ۲۲ درصد از مدت مشابه در سال ۲۰۲۴ به ۱۷۲،۷۵۴ واحد کاهش یافت.
در ماه فوریه ، این کارخانه در منطقه تجارت آزاد لینگانگ شانگهای از فروش ۳۰،۶۸۸ واحد خبر داد که کاهش ۵۱.۵ درصد از ژانویه و ۴۹.۲ درصد نسبت به سال قبل. رقم فوریه نیز از ژوئیه سال ۲۰۲۲ کمترین میزان را داشت. اما تحویل در ماه مارس پس از افزایش تولید مدل تازه ای Y ، ۱۵۷ درصد به ۷۸.۸۲۸ واحد رسید.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰