تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 21:54
60 بازدید
کد خبر : 208818

امکان گفت‌‌و‌گو برای بازگشت حاکمیت قانون در نیجر وجود دارد

امکان گفت‌‌و‌گو برای بازگشت حاکمیت قانون در نیجر وجود دارد

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «لئوناردو سانتوس سیمائو»، رئیس دفتر سازمان ملل متحد در امور غرب آفریقا و ساحل امروز -شنبه- اعلام کرد که امکان گفت‌و‌گو برای بازگشت حاکمیت قانون اساسی در نیجر وجود دارد. وی گفت که در نظر دارد دیدگاه شورای نظامی نیجر را دریابد تا با هم راهی برای برای

امکان گفت‌‌و‌گو برای بازگشت حاکمیت قانون در نیجر وجود دارد

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «لئوناردو سانتوس سیمائو»، رئیس دفتر سازمان ملل متحد در امور غرب آفریقا و ساحل امروز -شنبه- اعلام کرد که امکان گفت‌و‌گو برای بازگشت حاکمیت قانون اساسی در نیجر وجود دارد.

وی گفت که در نظر دارد دیدگاه شورای نظامی نیجر را دریابد تا با هم راهی برای برای بازگشت حاکمیت قانون اساسی و مشروعیت به این کشور در اسرع وقت پیدا کنند.

این در حالی است که کشورهای مالی و بورکینافاسو در راستای تلاش‌های دو کشور برای مقابله با هرگونه مداخله نظامی احتمالی در نیجر تصمیم گرفتند هواپیماهای جنگی خود را به «نیامی»، پایتخت این کشور ارسال کنند.

«کاسم کولیبالی»، وزیر دفاع بورکینافاسو پیشتر اعلام کرد که کشورش در حال آماده شدن برای حمایت از نیجر در مقابله با مداخله نظامی احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (ایکواس) است.منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.